sâmbătă, 6 februarie 2016

Pentru că toate au un început

     Ideea acestui blog mi-a venit în primăvara anului 2015, pe când pregăteam o expoziție de fotografie a cărei poveste o puteti afla aici


Tema expozitiei o stabilisem dar aveam nevoie de inspiratie si nu reuseam sa-mi ordonez ideile privind subiectele fotografiilor mele. Am început sã caut informatii si sã vizionez filme, sã cumpăr si sã citesc diverse lucrãri si cărti, pe tema aleasă pentru expozitie. Online si offline căutările nu au fost în zadar.


Afisul expozitiei "Printre umbre si lighioane"


Am descoperit si am adunat idei fotografice interesante, mi-au venit idei numeroase, originale, simple dar creative. Pe toate acestea as vrea sã le împărtăsesc cu cei pasionati de fotografie, "tineri si nelinistiti" în pasiunea lor si aflati în cãutarea de noi foto-provocări. Blog-ul FOTO-IDEEA se adreseazã, în primul rând, celor care cautã noi subiecte de fotografiat, pe care nu le gãsesc din diverse motive (nu se pot deplasa din localitate, nu au timp pentru foto-ture cu prietenii, s-au sãturat de vesnicele răsărituri si apusuri "superbe" ce apar la fereastra sufrageriei, etc.), le plac provocãrile sau, pur si simplu, doresc “altceva”. 



Acum începem - bate primul cui
Acest blog NU vrea sã te învete NIMIC. Acest blog vrea, doar, sã te punã pe gânduri si sã-ti ofere IDEI





 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea. Comentariul tău îmi este foarte util.