miercuri, 24 februarie 2016

Zâmbim... de Foto-Dragobete


Faith Eastwood - pinterest.com
 Sotia unui fotograf se duce la un magazin de parfumuri.
Vânzatoarea: Buna ziua si bine ati venit la magazinul nostru.Cu ce vã pot fi de folos ?
Clienta: Stiti...as vrea ceva sa îi retrezesc interesul sotului meu...As vrea ceva seducãtor...
Vânzatoarea: V-as putea recomanda Azzaro, Christian Dior sau Gucci...
Clienta: Dar parfum Nikon nu existã ? Sau ceva cu aromã de camerã foto nu aveti ?


dez hesson - pinterest.com

- Ţi-ai luat aparat foto ?
- Daaa, noroc cu promoţia la păcate
- Păi cum?! De unde ?
- Păi am mers la biserică, mi-am mărturisit păcatele, iar preotul a zis: “Îţi dau un CANON!”. Eu zic: “OK… Să fie măcar de 16 megapixeli si cu un teleobiectiv 70-300 Macro. 
Si... nevastã-mea nu-l contrazice pe preot !




theberry.com_berry-break
La un post de radio, la emisiunea "Dedicatii muzicale", sunã un ascultator:
- Bunã ziua, am gãsit în tramvai un rucsac foto pierdut de cineva.
- Da, si ...!?
- In rucsac am gasit un Nikon D3, patru obiective, un blitz si niste acte de identitate...
- Asa si... ?
- In buletin scrie: "Ionescu Dumitru, Calea Galata, nr.13, Bloc13, apartament.13, Iasi"...
- Bun, si cum vã putem ajuta noi?
- Va rog sa dedicati domnului Miticã melodia urmãtoare...!




theberry.com_berry-break1017
Intr-o bancã, o blonda se ceartã cu directorul bãncii, agitând "ceva" în mâna dreaptã :
- Iubitul meu a spus cã pot scoate o grãmadã de bani, de pe acest card cu fotografiile mele... nud !


Un fotograf, la interviul de angajare la o revistã:
- Si cât va fi salariul meu?
- La început, 1.000 lei, mai târziu va mai creste.
- Bine atunci... vin mai târziu!



makeup-madness-theberry.com
hotographyheat.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea. Comentariul tău îmi este foarte util.