duminică, 9 aprilie 2017

Printre flori, floricele, florari și florărese

Postarea aceasta este foarte scurtã. Este dedicatã tuturor celor ce iubesc fotografia şi îşi sãrbãtoresc sau au rude, cunoştinţe, prieteni ce îşi sãrbãtoresc astãzi ziua numelui.



Şi pentru a fi mai convingãtor am chemat în sprijinul meu pe cei care ne aduc bucuria florilor. Florari şi florărese, oameni care îşi câştigă existenţa vânzând frumuseţe. Desigur este şi un subiect generos pentru o expoziţie de fotografie.  





Prin urmare, un buchet de flori şi urãri de viaţă lungã şi fericitã tuturor celor care poartã nume precum: Anemona, Brânduşa, Camelia, Codrin, Codrina, Codruţ, Codruţa, Crăiţa, Crenguţa, Crina, Crizantema, Dalia, Delia, Floarea, Flora, Florentin, Florentina, Florica, Florin, Florina, Garofiţa, Genţiana, Gherghina, Iasmin, Iasmina, Iris, Lăcrimioara, Laur, Laura, Laurenţiu, Laurian, Lauriana, Malina, Margareta, Mugurel, Narcis, Narcisa, Panseluţa, Romaniţa, Roza, Rozalia, Violeta, Viorel, Viorela, Viorica, Zambila, etc. Pe cei care i-am uitat îi includ în rândul celor pe care nu i-am uitat şi îi rog sã mã ierte.




La mulţi ani tuturor celor care purtați nume de floare, oriunde vã aflați !



!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea. Comentariul tău îmi este foarte util.