luni, 2 mai 2016

Zâmbete cu... iepurașul fotograf


Un iepuras fotograf se hotãrãste sa plece intr-o expeditie la Polul Nord sã facã fotografii pentru o nouã expozitie. Isi ia schiurile, tot sacul de echipamente si pleaca la drum. 
La Polul Nord, o vulpe polarã îl insoteste prin zãpadã. La un moment dat, apare un urs polar. Repede, vulpea se apucã sã-si punã schiurile. Iepurasul îi spune: 
- Nu cred cã vei reusi sa alergi mai repede decat ursul! 
La care vulpea zice: 
- Important este sã alerg mai repede decât tine, dragule!

***

Într-o pădure se deschide un magazin cu echipamente foto-video. O grãmadã de animale se aşează la coadă cu o orã înaunte de deschidere. Lupul, vulpea si ursul ajung mai la urmă. La un moment dat, apare iepurele şi vrea să treacă de urs, care era ultimul. 
Ursul supărat îl ia pe iepure la bătaie. În cele din urmă, cam zmotocit, iepurele scapă şi vrea să treacă mai departe dar dă de vulpe. 
Vulpea nervoasã că mititelu' vrea să o ia înaintea ei îl ia si ea la bătaie. Iepurele scapă şi de vulpe şi ambiţionat vrea să treacă mai înainte, dar dă de lup care vrea şi el să-l ia la bătaie. 
Atunci urechiatul supărat începe să strige:
- Bre ! Să mor dacă mai deschid magazinul astăzi!

***

Iepuraşu' fotograf se duce la o agentie de foto-modele. Patroana era ursoaica. Se duce iepuraşul la ea şi o roagã:
- Șefa, vreau şi eu un model mai exotic !
- Păi, ce zici de o vulpiţă polarã ...!?
- Nu o vreau pe vulpiţă că e cam "banalã" si apoi mi-e si frică de ea...
- Atunci avem o gâsca de Patagonia... bună... !?
- Bine, hai fie!
Zis și făcut. Dă iepuraşul banii... puhoi, se duce cu gâsca în tufişul special echipat şi dupã un timp, încep să zboare de acolo numai pene. Ursoaică aude scandal si fuge repede să vadă ce se întâmplã. Când colo ce sã vezi !? Iepuraşul smulgea penele de pe gâsca de Patagonia.
- Păi bine mă, tu ce faci aici !? - zice ursoaică mirată.
- Păi da' ce, la câţi bani am dat vreau să fac si niste poze nud!



În pădure, un iepuraş student la sectia foto-video stătea lângă intrarea în vizuină şi făcea fotografii.
Vine vulpea, îl priveşte mirată şi îl întreabă:
- Ce faci iepuraş?
- Ce să fac şi eu... Fac un foto-reportaj pentru lucrarea de diplomã!
- Zău?! Şi ce temã are lucrarea ta de diplomă?
- Păi... despre cum mănâncă iepurii vulpile!
- Ha, ha, ha, ce tâmpenie! Cine o să creadă aşa ceva?
- Nu mă crezi, hai cu mine în vizuină!
După câteva minute, iese iepuraşul din vizuină şi începe sã fotografieze din nou, de parcă nu s-a întâmplat nimic... Mai trece ceva vreme, vine lupul:
- Ce faci iepuraş?
- Ce să fac şi eu... Fac un foto-reportaj pentru lucrarea de diplomã!
- Zău?! Şi ce temã are lucrarea ta de diplomă?
- Păi... despre cum mănâncă iepurii lupi!
- Ha, ha, ha, ce tâmpenie! Cine o să creadă aşa ceva?
- Nu mă crezi, hai cu mine în vizuină!
Trec câteva minute, iese iepuraşul din vizuină şi începe sã fotografieze din nou. Mai trece ceva vreme, vine ursul:
- Ce faci iepuraş?
- Ce să fac şi eu... Fac un foto-reportaj pentru lucrarea de diplomã!
- Zău?! Şi ce temã are lucrarea ta de diplomă?
- Păi... despre cum mănâncă iepurii ursi!
- Ha, ha, ha, ce tâmpenie! Cine o să creadă aşa ceva?
- Nu mă crezi, hai cu mine în vizuină!
După numai câteva minute, iese iepuraşul din vizuină şi se aşează din nou la fotografiat...
Dacă aruncăm o privire prin vizuină, putem vedea un petic de blană de vulpe, câteva coaste de lup, precum şi o ciosvârtă de urs. Alături, un leu cu burta plină, doarme.
Morala:
"Nu contează tema pe care o ai la lucrarea de diplomă; contează numai pe cine ai ca îndrumător!"

***

Într-o zi trecea iepuraşul prin pădure cu o camerã foto DSRL Canon ultimul tip, agãtatã de gât. Se întâlneşte cu lupul fotograf.
- Ia uite, şmecherul, zice lupul, un Canon ultimul tip, de unde ai făcut rost de el jupâne?
- Păi să vezi, zice iepuraşul. Mergeam eu aşa prin pădure şi mă întâlnesc cu fotografa vulpe.
Şi ea spune ce mai faci iepuraşule, că nu te-am mai văzut de mult, ia hai pe la mine în vizită. M-am dus, ce era să fac !?  Vulpea a pus masa, am mâncat, după aia roșcata s-a dezbrăcat, s-a întins pe patul cel mare şi a zis:
- Gata iepuraşule, acum te las, poţi să-mi iei ce am eu mai scump pe lume!
La care eu m-am uitat în jur, prin cameră şi... am luat Canon-ul ãsta.

***

La angajarea pe un post de foto-reporter medicul ORL-ist face controlul sănătăţii candidatilor.
Ajunge şi la iepuras care stã bine cu auzul:
- Iepurasule ai probleme cu urechile?
- Numai când dau jos... camera foto, zice el !

***

Iepuraşul are o pasiune nouã: fotografia, dar nu prea stia cu ce se mãnâncã activitatea asta. Îi plãcea de o vulpe, roșcată focoasă, model la agenția Scorbura Mare şi vroia neapãrat s-o pozeze. Se duce la maestrul fotograf urs si îl întreabã:
- Ursule, cum se numeşte ăla cu care faci tu poze, cã vreau să-mi cumpăr şi eu unul.
- Se numeşte camerã foto, zice ursul
Iepuraşul pleacã spre magazin cântând, dar pe drum se împiedică de o buturugă şi uită. Se întoarce la urs şi-l întreabă din nou. Ursul îi răspunde şi îi explicã ce trebuie sã solicite la Foto-store. Mergând alene iepurele, viitor fotograf, repetă într-una numele. Dar pe drum se ia la vorbã cu bursucul si uită iar.

Când ajunge la magazin dã peste mistretul vânzãtor si îi spune cã vrea un aparat care face ţac-ţac. Mistretul îi dă un pistol. Bucuros, iepuraşul se duce la vulpe s-o pozeze. Aceasta voia si ea o fotografie portret mai artisticã si îi spune proapãtului fotograf că o să-i dea banii pe poză.

Zis si fãcut. Iepuraşul duce "aparatul" la ochi si ţac-ţac, o împuşcã pe cumătră. Stã ce stã, iar după 5 minute zice:
- A naibii cumãtra! Se preface că e moartă ca să nu mai îmi dea banii!...

***

Iepuraşul fotograf împreunã cu soţia îl urmăreau la televizor pe David Copperfield, cum scotea unul dupã altul iepuraşi dintr-un joben. Uimit, la final, iepuraşul îi spune nevestei:
- A fost interesant, dar să ştii că tot metoda noastră e mai faină!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea. Comentariul tău îmi este foarte util.