luni, 3 aprilie 2017

Aratã ce ai fotografiat! Poți fi câștigător.

Una din "obligaţiile" fotografilor pasionați și mai ales a celor ce lucrează pe bazã de proiecte este aceea de a-şi expune "capodoperele". Pare un lucru de la sine înţeles pentru toţi cei îndrăgostiţi de camera foto. Pãi altfel de ce mai faci fotografii !? Nu pentru ca sã le arăţi altora!? Nu mă refer la postãrile pe reţelele de socializare, fără număr-fără număr, care nu prea te ajută cu nimic în evoluţia ta ca fotograf.

Mă refer, aşa cum spuneam şi cu alte ocazii, la finalizarea proiectului tău printr-o expoziţie personală sau de grup. Sau la realizarea unui album foto sau a unei colecţii. Dar şi pentru expunerea în saloane specializate sau pentru participarea la concursuri de fotografie.

Am foiletat (browsing) puţin publicaţiile offline şi mai ales online ce fac anunţuri referitoare la concursuri foto şi iată ce am gãsit:

Marele premiu: cameră foto Canon 5D MK III






Marele premiu: Obiective Tamron






Marele premiu: $700 cash





Marele premiu: cameră foto Canon 5D MK III sau cameră foto Sony A7S




* Wildlife Portraits Photo Contest ("Portrete wildlife")

Marele premiu: cameră foto Canon EOS 70D sau cameră foto Nikon D5300




Notă: Participarea la cele 5 concursuri prezentate mai sus este gratuitã.
În afară de studierea detaliilor specifice, consultarea paginilor acestor concursuri poate fi o ocazie bună de a mai vedea ce fotografiază  alții.

Mi-au mai atras atenţia

si desigur, binecunoscutul



Mai multe informaţii despre concursuri de fotografie (gratuite sau nu) poţi afla AICI - Photo Contest  Insider  și AICI - Viewbug



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea. Comentariul tău îmi este foarte util.