luni, 13 februarie 2017

Scurt jurnal italian

Timp de aproape o săptămână am vizitat partea de Nord a Italiei - Lombardia. Am fotografiat mult şi am materiale interesante pe care le voi prezenta în postãrile de pe blog în perioada urmãtoare. Pânã atunci iatã câteva extrase dintr-un "scurt jurnal italian".
  
6 februarie - luni
* Am sosit dupã-amiazã în Bergamo. Prima impresie !? Excelentã. Am remarcat în mod deosebit curăţenia din oraş.

Blogul FOTO-IDEEA a împlinit 1 an de la lansare
Blogul FOTO-IDEEA a împlinit 1 an de la lansare

* Blogul FOTO-IDEEA împlineşte astãzi un an de la prima postare. Sper să se dezvolte frumos, să reuşesc să atrag şi alte persoane pasionate în "colectivul de redacţie", sã avem un conţinut cât mai interesant pe subiectul fotografie şi sã sãrbãtorim împreunã cel puţin... 20 de ani.

Vedere spre culmile Alpilor. În depãrtare se zãresc culmile din Elveţia.
Vedere spre Alpi. În depãrtare se zãresc culmile din Elveţia.


7 februarie - marţi
* A fost o zi frumoasă cu soare. Am vizitat douã localităţi pe malul lacului Como (Lecco şi Como). Puncte de interes!? Vârfurile înzãpezite ale Alpilor. Undeva, la câţiva kilometri, se aflã graniţa cu Elveţia.

Vedere spre culmile Alpilor.
Vedere spre culmile Alpilor.

Vedere spre culmile Alpilor. În depãrtare se zãresc culmile din Elveţia.
Vedere spre Alpi. În depãrtare se zãresc culmile din Elveţia.

8 februarie - miercuri
* Astãzi am vizitat Milano. O zi înnoratã şi rãcoroasã, dar cu multe fotografii.

* Am citit noutăţi despre proiectul Google Brain.

Google Brain este un proiect ambiţios care îşi propune să "repare" şi chiar să re-creeze imagini destul de detaliate, având ca sursă imagini pixelate și de slabă calitate.
Uneori cred cã se cam exagereazã cu tehnologia. E ca şi cum aş reface o imagine din perioada copilãriei pe baza unui carton fotografic pe care apar doar cataramele de la sandalele ce mi le-a fãcut cadou... unchiul Sandu.

Imagini iniţiale(stânga) şi finale (mijloc). Cele reale în dreapta.

9-10 februarie - joi-vineri
* Zile dedicate oraşului Bergamo. Un oraş frumos şi curat care mi-a plãcut.
Spre searã ajungem la Iaşi unde zãpada e mare şi frigul pãtrunzãtor.Diferenţa de temperaturã nu e chiar uşor de... digerat. Manifestaţiile contra guvernului în ţara au scăzut în intensitate dar continuã.

Mască în vitrina unui magazin din Bergamo-blog FOTO+IDEEA
Mască în vitrina unui magazin din Bergamo


11 februarie - sâmbãtã
* A început carnavalul la Veneţia. Şi nu numai acolo. Poate... anul viitor.

Oferte carnavaluri intr-un ziar italian din Milano
Oferte carnavaluri

* Pentru cei care sunt interesaţi de subiect, iatã oferta pentru un curs fotografic-avansaţi, la Bergamo. Ei ce spuneţi? Pare mai atrãgãtor unul aici la noi, la Iași ! 😉


Pânã una-alta, s-auzim de bine !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea. Comentariul tău îmi este foarte util.