miercuri, 6 iulie 2016

Dinu și Pache vã prezintã Iașul

Stând eu şi cugetând la noi idei de proiecte fotografice am început sã-mi creionez în acelaşi timp şi diverse moduri de promovare a "capodoperelor" personale, realizate în cadrul acestor proiecte.

Dinu se află la Universitatea "Al.I.Cuza" (Ce de sârme, dom'le ! Trebuie photoshop-ate...)


Acum câţiva ani, am vrut să fac un  website al oraşului Iaşi în care trebuia să existe un ghid-prezentator (o persoană). Persoana trebuia să "pozeze" în fiecare fotografie şi să spună textul corespunzător obiectivului prezentat, textul fiind scris sau în format audio. Mă gândeam la un model (feminin, că deh (!), ce e frumos atrage interesul). Mai apoi am renunţat, în primul rând din cauza costurilor. Iar efortul ar fi fost mult mai mare decât rezultatul așteptat. Iată că, în urma unor experimente făcute pentru blogul FOTO-IDEEA, mi-a venit o altă foto-idee "originală", la care vreau sã revendic prioritatea (!). Vă rog, nu râdeți de mine !

Mai întâi am ales două personaje din Era Mezozoica. Pe unul l-am botezat Dinu (românescul de la Dino că e din familia dinozaurilor), iar celălalt (sau cealaltă, nu m-am hotărât încă!) se numeşte Pache (românescul pentru Pachy din familia Pachycephalozauri).  Şi i-am pus pe amândoi la treabă. Ce a ieşit, vedeţi mai jos şi minunaţi-vă.

Dinu în Piața Unirii (în spate Hotel Traian și statuia lui Al.I.Cuza)

A ajuns si amicul Pache în Piață

Palatul Culturii - un loc de vizitat

Pache privește voievozii din Parcul Voievozilor  (vis-avis de Biblioteca Centrală Universitară)

La Biblioteca Centrală Universitară - clădirea fostei Fundații Ferdinand

Și Pache a ajuns în Dealul Copoului

Față în față cu statuia lui Mihai Viteazu, vis-a-vis de Parcul Expoziției

Pache în fața "Obeliscului leilor", primul grup statuar din România (1834)

Dinu în vizită la Muzeul "Mihai Eminescu" din Parcul Copou







Statuia lui Ștefan cel Mare, în fața Palatului Culturii din Iași
 
Aştept cu interes păreri cu privire la proiectul meu. Iar dacă aveţi şi alte idei, poate mai trăsnite, vă stau la dispoziţie Forumul FOTO-IDEEA şi rubrica de comentarii de mai jos. S-auzim de bine !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea. Comentariul tău îmi este foarte util.